2011. szeptember 4., vasárnap

7. fejezet


Sziasztok! :)
Nos, ismét én - Regi - hoztam a részt, 
de szerintem a következőt Mona fogja írni! :)
Visszaszoktat titeket az ő írásaira :)
Na, három komment és új rész ... :)
Hope u like it! ^^ 
xoxo ~ Regi.


- Sam – szólított meg a nevelőanyám, mikor reggel holtkórosan kivánszorogtam a szobámból.
- Mi van? – kérdeztem egy ásítás közepette.
- Csak gondoltam szólok, hogy fél órád van beérni a suliba! Most akartalak ébreszteni – mondta egy kis szigorral a hangjában.
- Köszönöm a tájékoztatást – vetettem oda flegmán, majd leültem az asztalhoz és megvártam, míg elém teszi a reggelit Lottie. Igen, így hívják a mostohámat.
- Különösen kényelmes vagy mostanság – jegyezte meg felvont szemöldökkel.
- Nem értelek – mondtam értetlenül.
- Bezárkózott vagy, régebben sokkal jobban kijöttünk és mindent megosztottál velem, de mostanában undokoskodsz – aha, nem értelek.
- Ez nem igaz, csak… - nem tudom mit mondjak erre?! Nincs kedvem senkinek a társaságához mostanában.
- Csak? – kérdezte egy kis szünet után.
- Nem vágyom senki társaságára – fejeztem be végül.
- Oh, értem – hirtelen zavart lett.
- Nem a te hibád – mondtam tele szájjal.
- Ne beszélj tele szájjal! – nevetett fel.
- Így jött ki, bocs – mosolyogtam.
- Jajj, te! – rázta a fejét mosolyogva.
- Na, én elmegyek készülődni. – futottam be a szobámba, meg sem várva a választ.

Felkapartam magamra egy farmert, egy fehér pólót és egy kapucnis kockás pulcsit. Bepakoltam a táskámba a szükséges dolgokat, majd kimentem felvenni a cipőmet és a kabátomat.

- Na szia Lottie, elmentem! – kiabáltam a házba, mert nem láttam, hol van.
- Szia! – jött a hang – azt hiszem – a fürdőszobából.

Mivel még nincs meg a jogsim, ezért busszal mentem. Megkérhettem, volna Lottie-t is, hogy vigyen el, de akkor még megigazította volna a haját meg sminkelnie kellene és a többi. Igen, inkább a busz, minthogy lekéssem az órát a szépítkezés miatt.


- Csá Sam! – köszönt rám Dorian, mikor beléptem az osztályba.
- Hello! – intettem, majd leültem a helyemre.
- Na mizujs? – dobta fel magát a padomra. Gyilkos tekintettel néztem rá, amit nem fogott fel, de nem szóltam neki érte.
- Nincs hangulatom semmihez, suliba jönni is lusta vagyok – húztam el a számat.
- Van az úgy, pedig te még okos is vagy hozzá – vonta fel a szemöldökét.
- Na ez az – nevettem fel zavartan – Veled mi van?
- Vagyogatok – mosolygott.
- És Lucha(Lusa) hogy van?
- Szakítottunk – mondta komoran, de nem láttam volna, hogy sajnálja.
- Miért, ha megkérdezhetem? – lepődtem meg.
- Hanyagoljuk, nincs kedvem erről dumálni – mondta, majd bejött a tanár. Dorian Visszamászott a saját helyére, ami az én padomtól kettőre van, hátrafelé.

Túléltem az órákat, de Doriant nem hagytam békén a Lucha-témával. Igenis, érdekelt, hogy mi van Doriannal. Én is mindent elmondtam neki, így hát ő miért nem tud így tenni?

Épp indultam ki a buszhoz, mikor megpillantottam a haveromat.


- Na, szóval miért is szakítottatok? – kérdeztem rá ötvenedszerre.
- Látom, nem hagysz ezzel békén – mosolyodott el halványan.
- De nem ám – bólintottam -, na szóval miért is?
- Elköltözünk – sóhajtott egy hatalmasat.
- Mi van? – esett le az állam. Mi van?!
- Aha, Atlantába – hajtotta le a fejét.
- Ez csak poén, ugye? – reménykedem benne, hogy az legyen…
- Nem, Anyu egy nagyon jól fizető állásajánlatot kapott, elfogadta – hát ezt nem hiszem el…
- Elmész? – kérdeztem egy kis csend után.
- Muszáj.
- Mikor? – kérdeztem tovább.
- Öt nap múlva – és ismét sóhajtott.
- Öt nap?! – szökött magasba a hangom, szinte már vinnyogtam.
- Aha, öt.
- Öt nap … - ismételtem folyamatosan. Öt nap, öt nap, öt nap…
- Nyugi, túléled – tette kezét a vállamra -, Megleszel nélkülem is.
- Muszáj lesz túlélnem, nem? – néztem a szemébe. – Különben kihez jönnél majd látogatóba? – kacsintottam.
- Így van! – nevettünk mindketten.

Még egy csomó ideig beszélgettünk, így lekéstem a buszt, ezért Dorian felajánlotta, hogy elvisz.
Doriant behívtam a házba, hogy korrepetáljam matekból. Ahogy szoktam. Körülbelül egy óra tanulás, a többi pedig a zene ideje. Ilyenkor a rég nem használt gitáron, dobon, vagy harmonikán hülyéskedünk.


Miután Dorian is hazament, olyan fél tíz felé, elmentem fürdeni, majd egy kis facebookozás után be is dőltem a pihe-puha ágyikómba, ahol hamar el is ért az álom.

Nincsenek megjegyzések: